Ayseezehra 53 günlük bebegim yukarıda dediğim gibi hiç durmuyor emzirme alt değiştirme biraz çabalıyorum oyalaamaya ama olmuyor normal midir aşırı gazlı bir bebek bu arada.
Elisagencer Ayseezehra eğer gazlı bir bebekse normaldir canım 3.4 aylık olduktan sonra biraz daha rahatlarsın inşallah benim de çok ağlıyordu kızım o günlerde şimdi 3 aylığa yakın kesildi gaz damlalarını falan bıraktım çocuğum daha çok rahat etti
AlpBurcu Ayseezehra süt ve süt ürünler çok gaz yapıyor emziriyorsan tüketme canım ben bıraktım öyle rahatladı çoçuk
Ayseezehra AlpBurcu neredeyse hiç bişey yemiyorm herşey gaz yapıyor ama denerim süt tüketiyorum çünkü teşekkür ederim
Ayseezehra Rabiacay gaz sorunumuz ne zamn bitti hatırlamıyorum yerini başka sorunlar alınca hiç fark edilmiyor 🥴