Weewell kullanıyorum bence gerekli yaşadığım yerde açık süt bulamıyorum zaten doktorumuz da günlük pastorize sütle yogurt yapılmasını öneriyor geleneksel yontemlerle tutturamadim ben günlük sütle. Gayet güzel tutuyor tencereyi sar sarmala tuttu tutmadi derdi yok :)