Semanurryol bak canım Allah bağışlarsa 5 tane evladım var 34 yaşındayım ilk çocuğumdan beri herkes birşeyler diyor çocuk kilolu olsa az yedir zayıf olsa bakamamışsın emin ol ki senden daha iyi kimse bilemez doktor iyi dediyse iyidir. NOKTA.. konuşan konuşsun kafana takma sağlıklı olsun yeter ki... Kilolu çocuk çok matah birşey değil sağlığı ayına göre fiziksel ve hareketleri normalse bitmiştir. Bebeğim 2 aylık bana aaaa bu ne doymuyor sütün yaramıyor diyen biriyle aylık kontrolümüzde sağlık ocağında karşılaştık ebemiz tarttı bebeği kilosu çok iyi hatta ileriden gidiyorsunuz dedi bana bakamamılsın diyen abla bakakaldı😂😂 başkalarının yorumlarına göre değerlendirme bebeğini kendini üzersin o kadar . Mektup gibi yazdım uzun oldu biraz😂😂