Sedoliii medikalpark hastanesinde diş teknikeriyim şuan doğum iznindeyim tabi bu bölüm mezunuyum ve 4 yıldır çalışıyorum çektirmeyin kanal yaptırın dişiniz kurtarabilcekse yapsın kanal ilerde kıymetini anlarsınız. Birde şunu diyeyim korkmaya gerek yok düşünün dolguda da çekinde de kanalda da implant da herşeyde aynı anestezi kullanılıyor bir enjektör etiyor bormalde sadece ağrı eşiği düşük hastlarda gerekirse birkaç tane daha yapılabilir anestezi birincisi yapılınca diğerlerini asla hissetmezsiniz kanal tedavisşnde birkaç kez hitmek gerekebilir sadece korkmadan yaptırın benim annemde çok korkar randevusu varsa o gece uyuyamaz. Bn şindiye kadar bir çekim bir kanal yaptırdım anesteziyle diğer bütün dolgularımda anestezi kullandırmadım. İmplantım da var bir tane hiçbir şey hissetmedim kormayın sakşn olun sağlıcakla kalın