Fatihinannesii Kızlar bugün 8 günlük olduk, göbeğinde akıntı var bebeğimin göbeğimiz de düşmedi, var mı böyle sorun yaşayan neler yaptınız
Ek-istanbul Fatihinannesii bende yaşadım doktora gittik birşey yapmsdı zamanls geçer temiz ağız mendili koyun kurudukça gececek koku ve aşırı kanama olursa gelin dedi 4-5 günde geçti gerçekten
Merve_Nur Fatihinannesii canım merak etme bizdede aynı sorun oldu 12 günde düştü göbeği…ondan sonra da bayağı ara sıra hafif sarımtırak renkte su sızıntısı gibi oldu ara sıra…şuan 38 günlük oldu.. yani daha yeni düzeldi şükürler olsun…10 gündür bir sorun yok.. sen yeterki temiz ve kuru tut o bölgeyi…siteril temiz gazlı bez koy ve sık sık değiş..hiçbir şey sürme ıslatma…o kendiliğinden düzeliyor..yeter ki kokulu bir akıntı ya da kanlı bir akıntı olmasın..ona dikkat et….🙏🏻🥰
Ef24 Bizde olmuştu doktorumuz alkollü spançla günde 3 kez çok bastırmadan oraya tampon yapmamızı söyledi birkaç güne geçti geçmeseydi yakacaklardı gerek kalmadı 🌺
Ek-istanbul Fatihinannesii evet oldu endişelenme koku olmadıgı sürece sorun yok temiz mendil koy öyle üstünü giydir ki bez ve kıyafet sürtüp ksnamayı çoğaltmasın sonra geçecektir zamanls eğer koku olursa enfeksiyon var demektir derhal doktora gidersin etrafına ilaç döküp yakıyorlar ve kurutuyorlsr
elizabeth Fatihinannesii kanama olmuştu benim kızımda da kvit iğnesi vurdular sonra batikonla temizledim
Brrn8890 Fatihinannesii doktorunuzla bı görüşün canm önemsiz biseyde olabilir önemlidir🤷bizim 13.gunde düşmüştü ilk 1 haftada dusmeyede biliyo yani telaş yapma