Deletedmom_36 Ben Hicbirsey sürmeden kestim kuzum.. Daha önce burdan bi anneyede yazmıstım, sanada naçizane yazayım balım belki faydası olur☺️🌸 Ben Sadece yara bandı yapıstırdm.. Ve emmek istediğinde önce onunla konustum sonra “acıyor annecim artk emmiyoruz” diye yara bandını gösterdim.. Oda bakıp “Anne uff olmus” diyip öpüp kapatıyordu🤭🤱🏻💜 Cokcok üzülürdüm ama artk 2 yaşındaydı ve bisekilde kesmeliydim.. Bu yöntemi denedim ve oldu ☺️ O gün sadece 2 kere falan uyandı. Su verdim tekrar uyudu.. Ve sonraki günler deliksiz uyumaya basladı Elhamdülillah 😚🌸💜 (Bu arada ben işimi garantiye alayım diye 1 hafta yarabandı yapıstırmaya devam ettim cünkü iyilesti mi diye kontrol ediyordu🤭🌸) Kesinlikle Kararlı olmalısın,kararlı durmalısın kuzum. Ağlıyor diye asla pes etme.. Bir verip bi vermemezlik yapma..Rabbim kolaylık versin insaAllah 😚💜