Baharceyhan YldrmBytkn nasıl beslendiniz acaba benim kızım iki aylık bende emziriyorum ama hiç birşey yiyemiyorum
Baharceyhan YldrmBytkn alerji olduğunu ne zaman hangi testlerle öğrendiniz acaba etrafım da bu durum da olan kimse de yok size danışmak istiyorum teşekkür ederim cevap verdiğimiz için 🙏
YldrmBytkn Baharceyhan rica ederim ne demek 🙏 süt ürünlerini kestim ilk başta sonra şikayetler devam ettikçe yediklerimi gözden geçirdim tek tek baktım neler alerji yapabilir yediklerimden diye ona göre onları da kestim. 4 5 aylık falandı alerji doktoruna gittik test yapıldı ciltten ve kandan bakıldı ciltte çıkmadı kanda çıktı benim gözlemlediğim çoğu şeye alerjisi. Diyet yaptım şimdi diyeti açıyoruz yavaştan suanlık şikayetimiz olmadı inşallah olmaz ve bitmiş olur 🙏instagram kullanıyorsanız ekleyebilirsiniz beni seve seve yardımcı olurum hesabım yldrmtugce_
eeliferyucel elyam20 üç gün önce kontrolümüz vardı doktor baktı çatlak yırtık yok belki içten olabilir takip et çok olursa tekrar görüşelim dedi günde 3-4 kez kaka yapıyor ortalama. İki üç günde bir kez falan kan oluyor ama mukus genelinde az da olsa var
elyam20 eeliferyucel doğrudur Dr bana süt ve süt ürünleri hatta dana eti tereyağlı pilav bile yemeyeceksin demişti büyük ihtimalle alerjisi vardır
Zeynepaselim Eternity internette yazan herşey doğru değil ben hepsine inanmam internete yazcama doktoruma sağlık ocağındaki ebeye soruyorum bence sizde bakıp bakıp her konu hakkında yorum yapmayın
Eternity Zeynepaselim Bunu çocuk doktorunuza da sorun, menenjit aşılarının özellikle sana kutusunu versinler, içini aç oku. Dediklerimin aynısı orda da yazar. Bilmeden burda atıp tutmuyoruz. Sağlık söz konusu.
Zeynepaselim Kubrabazl-80 bilgi veren genelde sağlık ocağındaki ebe oluyor tabiki doktor da yaptirmani öneriyor ama paralı olduğu için Doktorlar konuyu çok acmiyo sağlık ocağında ebeye sorun
ZeynepTlc HappyKids bizde bebegime 2. Aya girdiginde yaptırdık biraz huzursuzlul dısında bişey olmadı ama çişi sürekli yeşil yani onun mu yan etkisi bilmiyorum hiçbir hastalığı yok ateş vs normal saglıklı ama çişi hep yeşil mamadan mı oluyor desem asıdan öncede arada yeşil yapıyordu ama bu kadar degildi simdi her çişi böyle malesef
Bugram_5 Polat2706 canım fark etmiyor sağlık ocağı da zorda kalmadığı sürece yani aşı kartına işlensin dedi doktor özellikle onu demek istedim
birboncukannesiiii Gulbeste bebeğim alerjik. İlk dozu 2.ay aşılarıyla oldu. Hiç aksi durum yaşamadım. 2.doz 4aylıkken
defnesmomm Anne80 ilk dozu bu ay içerisinde yaptırmanızda fayda var 😊 6-16 hafta aralığında ilk dozu olması gerekiyor. eczaneden alıp, sağlık ocağında yaptırabilirsiniz hemen. Ağız yoluyla yapılıyor zaten, şekerli bi tadı var aşının. Bebek severek içiyor 😊