Eternity Polat2706 Kendiniz yapın diye önermeyin ya sonuç olarak bu bir AŞI! Ya 1000 de 1 olan yan etkileri çıkar ise evde? Ne yapacaksınız?
Uygarpinar Eternity bizim doktorumuzda önermedi kendi çocuguna da yapmamış ,burda dikkat edilmesi gereken şeyin aşırı sıvı kaybı olduğunu,ağır geçirenlerin ise geç hastaneye götürüldüğü için olduğunu belirtti.
Emirece gvnkbr doktorunuz kim bütün asilar yüzde yüz korumuyor ki zaten devlet aşıları da yüzde 90 vs çoğu
eeliferyucel Balimpamugum mukus ve kanı sizin doktorunuz neye bağladı bizde de oluyor bazen bana süt süt ürünleri yumurta tüketme Asitli şeyler portakal mandalina üzüm gibi asitli şeyler yeme dedi. 3 aylık suan yaklaşık 1.5 aydır hiç birini tüketmiyorum ama yine de arada bi oluyor
elyam20 eeliferyucel çatlak vardır baktınız mı hiç aynısı benim kızımda da oluyordu krem sürünce geçti
Uygarpinar Elifsu Eternity bizim açımızdan en sıkıntılı tarafı en ufak ishalde gaita tahlili veriyoruz ciddi bir virüs katılıyorum ama hemen önlem almak lazım.
Eternity Kubrabazl-80 Menenjit ve rota aşısını satın alıyorsunuz. Bilginiz olmadan yapmazlar. Menenjit değildir o. Aşı defterine bakın
Zeynepaselim Kubrabazl-80 bizim ikisi de yapıldı siz kaç tane aşı aldınız rota aşısı ağızdan veriliyor menenjit de ayaktan aşıların isimleri rotarix ve nimenrix olarak geçiyordu benim asi kartına bakın
Defociho HappyKids kesinlikle yaptırılması gereken bir aşı olarak düşünüyor. 3aylikkenniok dozunu yaptırdık. Birgün huzursuzluğu vardı geçti ocakta 2.dozunu yaptıracağım. Tabi fiyat yüksek. Keşke biraz daha uygun olsa
Zeynepaselim Eternity internette yazan herşey doğru değil ben hepsine inanmam internete yazcama doktoruma sağlık ocağındaki ebeye soruyorum bence sizde bakıp bakıp her konu hakkında yorum yapmayın
elyam20 Balimpamugum Merhaba aynısı benim kızımda da oluyordu doktora götürdüm süt ve süt ürünleri tüketme dedi ve bebeğimin poposunda çatlak olduğunu söyledi madecassol krem verdi kullandım geçti çok şükür
eeliferyucel elyam20 üç gün önce kontrolümüz vardı doktor baktı çatlak yırtık yok belki içten olabilir takip et çok olursa tekrar görüşelim dedi günde 3-4 kez kaka yapıyor ortalama. İki üç günde bir kez falan kan oluyor ama mukus genelinde az da olsa var
Zeynepaselim Kubrabazl-80 bilgi veren genelde sağlık ocağındaki ebe oluyor tabiki doktor da yaptirmani öneriyor ama paralı olduğu için Doktorlar konuyu çok acmiyo sağlık ocağında ebeye sorun