Gulbeste kolik tepki dışında, alerji durumunda farkliliklar olabiliyor. Bizim sadece süt ve ürünleri hemde intolerans idi alerji de degil. Ilk doz rota sonrasi süt ve ürünleri ve dahasi çoklu gıda alerjisi oldu, daha fazla bagirsak tepkili proktokolit oldu. Değişiyor bebekten bebeğe. Her bebek farklı tepki veriyor. Ikinci dozuda olduk olasiliklari goz önüne alip, zaten cok fazla besin tuketmiyorum diyetteyim tepkisi pek olmaz diye düşünüp, doktor takibindeyim diye olduk, ve ikinci dozda tepki vermedi bile pek, mukus kakada arttı sonra bitti. Olsa bir dert olmasa bir dert. Ama doktorların kimisi gerçekten olunmamasını dile getiriyor alerjen bebeklerin. Diğerleri de olsun diyor.