Merhaba sevgili anneler biz bugün 4 ay 4 günlük olduk. Atak dönemimiz biraz zorlu geçiyor. Gece uykularımız sıkıntılı gece kaç defa uyandığımı bilmiyorum artık🙈 gün içinde de hep kucakta olmak gezmek istiyor. Kucağımdan bıraktığım an kıyamet kopuyor. Ağlama krizleri, çığlıklar, emzirirken bi emiyor bi ağlıyor bırakıyor sonra tekrar saldırıyor🤣🤷🏻♀️Sizlerde durumlar nasıl? Atak döneminiz nasıl geçiyor, evde nasıl zaman geçiriyorsunuz bebişlerinizle🤗 Derleşelim dedim, sevgiler herkese💐💐