Iki ün sonra 10 ayligiz. 9 ayimiz ve daha öncesi berabt gecti uyu problemi olan bir kizim var. Cocuk piskologunla görüstüm uykuya dalmada sorun yok cok sIk kaliyor saat basi. Artik dedim olmicak. Almanyada eve gelen cocuk danismani ve piskoloklari var devlet karsiliyor, son care denicem dedim. Kadin geldi sorular sordu anlatim cevap verdim. Yataginda mama verin, sacini oksayin elini oksayin ve öyle uyutun dedi, yataginin basina sandalyd koymustum gel zaman git zaman o sandalyeyi 1 hafta önce kaldirdim mamayi iciyor ve ben odadan cikiyorum eskiden cikmazdim, hadi kizim iyi geceler diyorum ihhh mihhh yapiyor iki numaradana aglamamve uyuyor. Öglenleride böyle yapiyoruz. Altini ciziyorum yalanci aglamada gitmiyorum pis pis sesi yapiyorum uzaktan, asiri aglarsa sakinlestirip koyuyorum. 10-15 gün sürdü cok zor bi sürec kiyamadigin anlar oluyor ama dayandim alman disiplini gkbi düsünün. Sonuc yapabildim. O cocuklara sallamayi biz ögrettik onlar bilmiyordu simdide ögrettigimizi unuturmaliyiz. Gecede uyaniyor ama mama icmez bazen pis pis derim kalkmadan devam uyur susmazsa su icer döner yatar. Uykudan cok cektim. Masallah diyorum