Kızlar bugün kızımın 4 aylık aşısı yapıldı normal de gündüz uykusu 2 geçmezdi ama bugüne saat 10 dan beri uyuyor ara ara gidip emziriyorum 5 dk uyanık kalıyor tekrar uyuyor kızlar siz 4 aylık aşısını nasıl atlatınız yazarmısınız lütfen endişeleniyorum