Ebnifa
Bebegim daha 2 ay 16 gunluk disleri cok kasiniyor. Gogsumle kasimaya calisiyor olmuyor elini emiyor oda tatmin etmiyor. Ona yardim etmek istiyorum. Dha bisileri tutmayada baslamadi eline dis kasiyici falan versem. Ne yapmaliyim daha erken degilmi 😯
Topkek
Bisde aynı durundayız bence diş değil ya daha cok erken değil mi
Ebnifa
Evet cok erken ama bariz kasimaya calisiyor disini. Yazik yavruma ya