Ravza2710 Arkadaşlar kızım iki aylık kızamık olmuş çok korkuyorum bunu çocuklarında yaşıyan varmı ne yapabilirim
Mom9 Ravza2710 doktor gereken ilaçları vermiştir zaten kullandığınız takdirde sorunsuz geçer merak etmeyin. Su çiçeği vs aşısı olmayan çocuklarla çok temas ettirmeyin bundan sonraki süreçlerde. Aşı önemli maalesef. Geçmiş olsun
Balimkizim Ravza2710 bence mutlu olun:) doğal bağışıklık kazanacak. Bu bağışıklık kansere karşı bile koruyucu olurmuş. Ateşini filan kontorl edin sık sık. Arafa duş aldırın. Ve em önemlisi bol bol emzirin
Balimkizim Ravza2710 eskiden kızamık olan birisinin yanına çocuk götürülmüş bulaşsın da bağışıklık kazansın diye :) dr un verdiği ilaçları kullanın, ateşi takip edin kolaylıkla geçsin inşallah. Geçmiş olsun tekrar