Htcmsb geçer inşallah benimki olduğunda 2 aylıktı çok kafayı takmıştım bişey mi oldu falan diye o zmn da hastalık daha yeni çıkmıştı ne olduğunu bilinmiyordu korktum goturemdim kendim çok araştırdım ama 1 hafta bu kremi araştırdım bayağı güzel yorumlar vardı iyiki de almışım kortizon dan sonra tekrar yayilacakken bu krem sayesinde geçti gitti çok şükür sizinkide geçer inşallah benim kızımın cildi kuru olduğu için daha yatkın oluyormuş sanırım bu tarz şeylere birde ben şampuan ini deterjanı nu değiştirdim unuttum onu söylemeyi şampuan Dalin kullanıyordum mustela aldım çok kuru ciltler için olanı deterjan ise dalan roxy kullanıyordum duru granül e geçtim onların da faydası olduğunu düşünüyorum daha sonrasında kalça çıkıkligi testine gittiğimde doktora söyledim yaptıklarımi da söyledim Cok iyi yapmışsın onlara devam et dedi hala aynı kullaniyorum 9 buçuk aylık su an kızım 🥰