Mom14 bu post benim için çok iyi oldu bende wee baby kullandım 6 ay olana kadar 6-18 e geçtim kesinlikle almadı philips avent almayı düşünüyordum parasından dolayıda da çekiniyordum belli ki tutmuyorlar 🤔 Canım bir anne NİP marka emzikle geçiş yaptığını söylemişti fiyatı daha uygun 2 tanesi 15 lira bide onu mu denesen acaba trendyolda var