Üç gündür kızım sürekli ağlıyor ilk iki gün sürekli ateş yükselmesi oldu üstüne kabız oldu zeytin yağı içirdim su verdim sürekli vücudunu vazelin vikisledim banamısın demedi patlamak üzereydi son çare poodan zeytinyağı verdim biraz rahatladı ama uyuduğunda uykusunda birden bire aglıyor ve susmuyor meme mama hiçbirini yemiyor zorla yedirmeye calısıyorum ek gıda tadımlarada basladık hiç birini yemiyor diliyle geri atıyor elimi damagına sürüyorum biraz duruyor ama görünürde bi şişlik yok ne yapmalıyım ya 3 gündür uyuyamıyoruz ne kızım ne ben bu durumu taşıyanlar varmı ya sizce diş mi geliyor 😓