omzmen17 Kızlar şu 1 yaş üzeri için pınar içim vb markaların devam sütleri var ya hani bunları bebeklerinize verirken ısıtıyormusun nasıl veriyorsunuz
Elfffcnnn omzmen17 ben bi kez verdim ballı ver dedi doktorumuz biberona koyup sıcak suya oturtarak ısıttım ama normal cezvede de ısıtılabilir
Nevnev omzmen17 ben direk eline veriyorum oda sıcaklığında hiç isitmadim hatta ondan muhallebi yapıyorum ekstra şeker katmadan milupaninki daha şekersiz pınar içim sütten
omzmen17 Elfffcnnn cezvede ısıtmayı merak ettm kuzum bi denemek lazım tadında bi sıkıntı olmaz heralde
27__ Elfffcnnn Bal 2 yaşına kadar alerji yapabiliyor ama. Ölüm tehlikesi yaratacak maddeler var içinde. Doktorun nasıl ver dedi.
Rzgr omzmen17 evet. Sulandiriyorum. Cunku direk sutu verirseniz kabiz olabilir. Ilk etapta yarisi su yarisi sut seklinde vermeniz daha iyi olur.
Elfffcnnn 27__ bir yaşından sonra verilebiliyor kestane ağır gelebilir diye çiçek bali kullaniyorum günde bir kasik sabah sütüne koyuyorum arada muzuna koyuyorum sorun olmadı şimdiye kadar