Gunesay biz 7-10 bexsero yaptırdık. 13’de nimenrix yaptırdık. 15’de tekrar son doz bexsero yaptıracağız.
ilk dozda herhangi bir durum olmadı. Ateş düşürücüyü önden vermem ben. Kullanmayada gerek kalmadı zaten.
ikinci dozda şişlik,kızarıklık ve ateş 38 oldu calpol verdim. Şişlik ve kızarıklığın kendisini ağlayarak kasarken iğne vurdukları için olduğunu düşünüyorum. Dr. ‘muz sabah akşam calpol ve soğuk kompres önerdi (ortalama 5 gün yaptık)
Nimenrix daha hafifmiş öyle dedi dr. ama öncesinde 1 yaş göz muayenesi olduk ve oradaki damla ateş yapabilirmiş ,aşıyla etkileşim olmasın diye dr’muz önden calpol verdirtti hemşireye o yüzden herhangi bir sorunumuz gelişmedi çok şükür. Umarım bileğiler yardımcı olur size.