Caglaagdas ilk doğduklarında kasları çok güçsüz ancak 5-10 dk emebiliyorlar 😊 sonrasında yorgun düşüp uyuyakalır sadece aktif emdiğinden emin olun yeter.sonra süre git gide uzayacak 2 aya kadar Yarım saatlere kadar çıkmıştı bizim.şimdi 4 aylık ve tekrar 5-10 dakkalara indik çünkü artık çenesi kuvvetlendi 5 dakkada tüm memeyi sömürüyor 😄 benim de işime geliyor valla çocuk büyüdükçe kucakta emzirmek biraz zorluyormuş.kakası da normal ben 10-15 kere alt değişirdim her bezi de bir ufak kakalı olurdu ve zaten sarı olur rengi.hafif pütürlü olur.kusması reflü işareti olabilir ya da çok besleniyordur.emdikten sonra çok sarsmayın ve gazını almaya çalışın