Defnem30 Kizlar 3 buçuk aylık kızım var. Reflü var dendi gaviscon kullanıyoruz. Ama hala huzursuz .kilosuda ayına göre az dedi doktor. Günde bir defa mama versem mı acaba karar veremiyorum
hamzarzgr Defnem30 benim oğlumunda vardı yeni doğan reflüsü bana da verildi çok çektim reflüden ama daha bebeğim çok küçük diye ilaç kullanmak istemedim 6 ayda kesildi çok şükür inş sizde hemen atlatırsınız geçmiş olsun
seymaaras Defnem30 Doktorunuza güveniyorsanız ve “mama başlayalım” demediyse hiç gerek yok bence. Ama siz yine de içiniz nasıl rahat edecekse öyle yapın. Sevgiler🌺
Defnem30 seymaaras çok az kilo alıyor ve her meme verdiğimde hırslı bı şekilde emiyor :/ doymuyor diye korkuyorum
seymaaras Defnem30 Aynı benim doktorum. Biz 5 aylık iken başladık ek gıdaya. Doktor hiç mamaya gerek yok ek gıdaya başlayalım dedi. Doktorunuzun direktiflerine göre gidn bence. Çok gerekli görseydi mamaya başlatırdı. Sevgiler🌺
Defnem30 seymaaras bugün denedim mamayı kesinlikle kabul etmiyo :( kontrole gidicez bakalım. Çok teşekkürler ❤️