Sütüm yetersiz olduğu için mama takviyesi alıyordum iki haftadır biberonu görünce cildriyor istemiyor oysa çok severdi ek gıda yemediği zamanlar sadcee ben ve mama idi şimdi ek gıda da idare eder yiyor ve gece sütüm az olunca sürekli uyanıyor belki 10 kere emiyor 😬😬😬yok sütüm bittim agliyor aç çünkü yemek te yemiyor ne yapacağımı sasırdım biberonu nasıl aldrabilirm..eds yöntemi dediler ama bulamadım..biberonu aldrmam lazımım ama nasıl gece uykusunda bile anlıyor yardım edin ne olur