4 aylık bebeğim anneanne dedeler babaanne dayı amca hala kimseyi yabancılamıyor (sürekli gördüğü Kişiler değil ) gel dediğim zaman bazen bana gelmek istemiyor acıktığı zaman onlarda aranıyor veya yanında bi yastık varsa onda bile aranıyor acaba beni mi tanımıyor ne yapacağım ?