kumsalin_annesi Kızlar 2 saatlik bir yolum var ve evden çıkmadan önce mamayı yaptım.Ama şu an kızım uyuyor.Acaba süt bozulurmu gidene kadar
Aysen58 kumsalin_annesi mama sogur nasıl isitacaksin canım. Benim bilgim yok ama ben genelde 30 dk sonrası vermiyorum.
Gulfem07 kumsalin_annesi öyle olmaz istediğinde yapacaksınız.Tadi kokusu iğrenç oluyor bakteri üretir mama.
EslemEva_23 kumsalin_annesi canım mamadan mama değişir aptamil 1 saat bebelac 2 saat içinde tüketilmeli bebelac gold kullanıyorsanız paket üzerinde yazar aptamil 1 saat onuda doktorum söylemişti
twinsmomYY kumsalin_annesi ben bir kere yapiyorum ictikleri kdar kalani direk dokuyorum sakin vermeyin hele yapilmis mama keske sadece kaynak su koyup mamayi icine sonradan atsaydniz vermeyin zaten bozulmustur