Canım kesin çözümü söylüyorum. Bir hafta oldu uyuzu atlatalı. Google gir sante plus forte scab yaz ilk cıkan siteye gir orda yesil kutulu losyon var hemen 4 kutu al. Her akşam bütün vücuduna sür, 12 saat sonra yıka. 10-15 gün. İşe falan da gidebilir kokusuz yarım saate vücut emiyor. Her sabah banyodan sonra temiz kıyafet ve nevresim. Kirlenenleri 60 da yıka. Biz bebebeğe de kullandık onda belirt yoktu ama evdeki herkesin kullanması lazım ve aynı anda. Korusun diye yani. Tamamen bitkisel yan etkisi olmadı.
4-5. Günde kaşıntılar feci artacak korkma geçtiğini gösteriyor bu vücut uyuzu atıyor siyah nokta nokta oluyor onlr vücudun attığı uyuzlar. Vucuttaki kızarıklıklar bitene kadar kullanın. Poşetlediklerini 15 gün açma. Bir hafta sonra uyuzun kıyafette yaşama ihtimali yok. Koltuklara her gün örtü ser silkele. Yerlere süpürge aç. Hep giyinik olun çorap da giyin vücudunızda açık yer olmasın. Bix yatarken hile corapla yattık.
aklına gelebilecek herşeyi kullandık kwalleda wilkinson bir tek bu geçirdi. 15 günde kızarıklıklar da bitti geçti. Şimdi haftada bir koruma olsun diye sürüyoruz sadece bir ay da haftada bir sürcez. O sana söylediğim sitedeki yorumları da oku fikir olsun.