Kızlar 3 aylık bebeğim var. Hiç sütüm olmadı o yüzden anne sütü ile beslenemiyor maalesef.. Doğduğundan beri mama ile toparladı biraz çok şükür.
Sizden ricam bebeğim şuan 3ay 3 günlük pirinç unu maması vermek istiyorum arada mesela 4 defa normal mama içiyorsa bir iki defa pirinç unu takviye etmek istiyorum. Eskilerden annelerimiz bizlere de kullanmış. Şuan bebeğine suyla yapılan pirinç unu mamasını veren varmı varsa tarif verir misiniz ve kaç aylık bebeğiniz. Şimdiden çok teşekkür ederim arkadaşlar, hepinize hayırlı akşamlar 💜