Mihribann11 Bu mamaya yeni başladık hipp kullanıyorduk maddi durumlardan buna başladık kızımda gaz yapıyor gibi sizde nasıl
Tosbigim Mihribann11 avmye gidemedim sma yada evolvia alıyordum normalde aldım ama suya hemen karışmıyor diğerleri gibi ben beğenemedim bide bunu içip yattığı halde gece yine uyanıyor bide gece vermeye başladım 15 aylıktan sonra. Doymuyor heralde. Bitti zaten. Bebelac aldım bu sefer. Ama bidaha evolviadan şaşmam.. fiyat aşağı yukarı aynı.. evolvia 400gr 50 tl.. bebelac 500gr 55tl
Yyc28 Bizde bebelac kullanıyorduk bulamadık diye bunu aldık bir de maddiyat olarakta ucuz diye haftasa 2 mama gidiyor çünkü biraz başta kabız yeşilimsi kaka yaptı sordum doktora mama değişince olur alışır dedi yoksa güzel bi mama
Mihribann11 Yyc28 ben hiç memnun değilim bebeğim gelişimi geride kalır diye endişe ediyorum, ve o kaşığı ölçek büyük siz değiştiniz mı kaşığını
Yyc28 Yok hayır KENDi kaşığıyla veriyorum ama mecburiyetten aldım bebelac çok güzel kilo yapıyordu ve tuvalletini çok rahat yapıyordu Oda üretim durdu buna başladık
Ela3009 Yyc28 bebelac üretimi mi durdu 🤦🏻♀️ Ben de bebelac kullanıyorum şu an bebevita merak ediyordum
Mihribann11 Ela3009 bebekten bebeğe değişebilir belki ama kızıma gaz yaptı bugün daha uyumadı sancı dan
Mihribann11 Tosbigim olmazsa bende tekrar hipp alicam yâda sma ne yapayım çocuğum da kıymetli değil artık acı cekmesin