Arkadaşlar merhaba,bebeğim 7 günlük inşallah,çok şükür emziriyorum baya da sütüm geliyor maşallah ama bebeğim 45 dk da emse doymuyor,uykusu var tamamen doymadan uyumuyor.sorum şu mama verdikten hemen sonra uyuyakalıyor çocuk sanki mamada uyku ilacı var gibi bu normal midir