Olcay Melismuhammed2331 inşallah ya yemek yemediği zaman o kadar üzülüyorum ki her yemek sonu hüsran bu günlerde de ağzında tutmaya başladı bir kaç kaşık daha yedirene kadar ikimizde illallah diyoruz
Melismuhammed2331 Olcay ben o dönemde uzuntumden çok zayiflamistim o yemiyor diye bende yemiyordum 50 kilo olmuştum seni anlıyorum çok zor bı dönem
bndrmela biz de bugün doktordan geldik kızım 10 ay 20 günlük kilosu 9,700 çıktı biraz moralim bozulmuştu ama buraları okuyunca yersiz olduğunu ve şımarıklığa lüzum olmadığını anladım🙏🏻ah bu anaların kilo takıntısı🙄
Olcay Emineyilmazz çokşükür tabi orası öyle kilo meselesini çok bilmediğim için her bebek ayda bir kilo alır zannediyordum yeni öğrenmiş oldum ☺️
Olcay Melismuhammed2331 aynen bende öyleyim emiyor halâ süt sıkıntım olmasa yemeyi tamamen kesicem zoraki yiyorum çok zorlanıyorum böyle oldukça iştahı açılır inşallah
Melismuhammed2331 Olcay emzirdigin içinde yemek fazla yemiyor benim kızda 26 aylık olana kadar emdi doktora gittim iştahsız yemiyor hicbirsey dedim oda senin emzirmenden kaynaklı dedi biraktirdim bende öyle öyle yemeye başladı
Olcay Melismuhammed2331 aaa öylemi ama ben yemek yediriyorum yediği kadar sonra emziriyorum oda mı etkiler
Melismuhammed2331 Olcay doktor bana onunla kendini avuttugunu azda olsa ona bağlıyor kendini birakman en iyisi dedi canım ben mesela yedirmeye calisiyodum azcik yiyodu zorluyodum sonra ağlayıp emmek istiyordu bende veriyodum bari onu alsın tok olduğunu biliyim diye işte öyle öyle yemek istemiyodu
Olcay Melismuhammed2331 aynen bende şuan öyle yapıyorum bu aralar memeye çok düştü yemek yedirmeye çalışıyorum meme diye ısrar ediyo yemeye zorluyorum yemediği zaman yine o kazanmış oluyo meme veriyorum
1Anneve1Bebek Olcay normal bence biz 13 ayligiz en son geçen ay gittik smdi 15 olunca gidicez ama dr artık kilo alma azalicak vs demişti hem dis çıkartiyorsa normal bide artık iyice hareketlendiler yurume vs. Normal gayet 🙄
KereMini1 Olcay benim oğlumda 2 gündğr bişey yemiyo gelen diştw yok şuan. Ama boy kilo oranına bakın bizde ortalamanın altında kilosu dr bişey demiyo hareketli diş dönemi ondan diyo. Sağlıkşıysa napcak kiloyu zayıf olsn diyo
Olcay KereMini1 orası öyle tabi sağlıklı olsunda kilo olmasada olur ama işte bide ÇEVRE muhabbetimiz varya ordan burdan ay bu neden zayıf neden kilo almıyor diye şeyler duyunca insanı ister istemez belirli bir zamandan sonra Farklı bir kalıba sokuyor en başta kayınvalidem mesela ay sen ne güzel bebektin şimdi yüzün ufacık kalmış diye seviyor çocuğu ona sinir oluyorum maşallah kızım çokk hareketli evin içinde bile sürekli koşar vaziyette 1 dakika sakin tutamazsın yemek yerken bile kıpır kıpır diş çıkarma zamanı gelişme çağında bunu görür hala böyle şeyler söyler Buda canımı sıkıyo ister istemez
Arenn Olcay boy uzamasına bakılıyor yaşından sonra bende aynı şekilde tedirgin olmuştum dr umuz artık boya bakıcaz ordan anlıcaz büyümesini demişti hareketlendikleri için kilo almaları çok azalıyor
Ksd Olcay 3 ayda 650 gram gayet iyi bence zaten eskisi gbi kilo alımı olmuyor ki hareketliler artık yürüyorlar buna rağmen iyi benim kızım da 16 aylık bir yaşından beridir aldığı kilo yani su 4 ay içerisinde 1500 gram