Elif27272 daha bebeğin çok küçük, emerken uyuyakalması çok normal. Uyuduğunda çenesini hafifçe sıkabilirsin, elinle ağzını oynatabilirsin. Bunu silikonla ilgisi yok. Süt hemen gelmediğinde de ağzından çıkarması normal, çünkü biberon kullandığı için hemen gelsin istiyor. Sabırla tekrar tekrar vermen gerekir. 60 günlük bebekten doyduğunu anlamasını beklemek, sabretmesini beklemek çok yanlış bence. Bu durumlara sabır göstermek zorundayız daha çok küçük. Özellikle ağzından ittiğinde ayağa kalkıp emzirmeye devam edersen bu yöntem de etkilidir.