Kuzeyimmm15 Arkadaslar bebeğim üç günlük sarılık olmuş Dr yatis verdi bu durumda olanlar oldu mi çok üzülüyorum çok
Eyllebr Kuzeyimmm15 benımde ilk sütüm yoktu sarılık oldu değer 14 du yatış verdı yatırdık aka durmadı işinin içinde 5 saat sonra ben çıkmak istedım sınra ölçtürdüm 12 olmuş yıne yatırmam lazım dedı doktor yıne yatırmadım ıkı gün sınra 11 oldu başka bir doktor yıne yatış dedı yatırmadım bol bol emzırdım sımdı gectı olcturmedım bile degerını sağlık ocagında ki doktorum baktı az bırsey kalmış bol bol emzır dedı
eymeninefe Eyllebr yatırın yükselmesi risk bizde bi gece yattk düştu sonra tekrar tekrar yükseldi 3 ayda anca geçti anne sütü sarılıggı dendi
KardelenYB Kuzeyimmm15 19 felan olunca yatış yapılıyor ama Yaptırmayıp mamayla giderebilirsiniz bence sarılığı
Umutcugunannesi Bizimde 13 çıkmıştı ama yatış demedi hic. 2gun sonra tekrar bakalim dedi gittim ama bebeğimde kan alamadilar hemşireler o yüzden baktiramadim. 1 hafta sonra baktirdim başka bi yerde 8 e düşmüştü sıkıntı yok dedi ordaki doktor