Deletedmom44 her bebeğin gelişimi farklıdır. Onunla sürekli konuşuyor musunuz? Ben bebeğimle sürekli konuşuyorum doğduğundan beri belki ondan belki değil ama su an anne dede deeel deell diyor gel anlamında bir de mama diyor. 9 aylık olucaz iki gün sonra. Endişe etmeyin siz de belli bir zamandan sonra hepsi birbirini yakalıyor aynı seviyeye geliyorlar 🌸