Linaduygu06 bende 1 hafta oldu doğum yapalı mandalinayi çok severim annem de sağolsun geze her emzirmeye kalktigim da bana 2 3 soyar getirirdi bende yerdim. Artık karnimda gaz birikmiş sanırım 2 gün karın ağrısı çektim sonra internetten araştırdım ki mandalina baya gaz yapiyomus
Sanırım artık yiyemicem😬