Merhaba Anneler
Oglum 18 aylık bir gözünde doğuştan goz kapağı düşüklüğü var. Düzenli olarak 9 eylüle götürüyordum ancak pandemi hastanesi olmasından dolayı son kontrole götürmedim korktuğum için. Özel bi hastanede iyi bir doktor arıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim 🙏