tosariktosbalar bizde yeni ciktik karantinadan benim de 4 yasinda kizim 1 yasinda oglum var esim ben ve dedecim pozitif ciktik buyuk kizimda hic bir belirti olmadi ama 1 yasinda ki oglum bir gece hafif ateslendi ve mizmizlandi… baska hic bir belirti olmadi ben emziriyorum diyr ilac falan da kullanmadim sik sik emzirdim gece uyurken bile maske taktim ..allahin izniyle birsey olmaz sakin olun … gecmis olsun