nehirinannesi04 14 önce sezeryanla dogum yaptım kabızlık yasıyodum daha 2 gün önce bu yüzden hemoroid oldum cok fena seviyede fitil ve krem verdiler aranızda bunu yasayan var mı? Ne sürede geçer acaba??
Hava01 nehirinannesi04 çıkan hemoriod memesinin inmesine bağlı batıkonlu ılık suya oturun her gün o iyi gelecektir bende yaşamıştım onunla rahatladım
Hava01 nehirinannesi04 birde kanama olursa korkmayın kanama rahatlatıyor tabi kanama uzun sürerse doktora başvurun
Seda1208 nehirinannesi04 Ben normal doğum yaptım feci oldu ikinmalar ile beaver krem fitil kullandım 2 günde iyi oldum kullanmaya devam edin
Cgdmmm nehirinannesi04 bende sezaryen olalı 34 gün oldu canım kan hapı da verdikleri için çok kötü kabızlık oluyor yaparken kanıyordu benim geceleri yatarken pamuğa has zeytinyağı sık bayağı bi tam makatın iç kısmına koy İnan hemen geçiriyor ama yediklerine de çok bağlı ☺️ Geçmiş olsun
nehirinannesi04 Seda1208 3 gündür kullanıyorum biraz şişliklerde inme var ama asırı acı cekiyorum hem dikişlerim agrısı hemde o cok zorlanyorum gerçekten şimdi tamamen geçti mi sizin
Poyrazefem07 Canım ben sürekli oluyordum hemen vikis al ve içine kat ve dışına masaj uygula şişligi indirmiş olursun ve cok rahatlarsın ben öyle kurtuldum duydugumda vikis yakar demiştim ama inan cok faydalı yakma filan olmadı
38eg nehirinannesi04 ben bekarken 2 kere ameliyat oldum. Çok zor bi durum Allah yardımcın olsun. Gece yatarken pamuğu zeytinyağına batır makat bölgene koy sabaha kadar dursun rahatlatır rahat edebilirsen gündüz de koy. Fırsatın olursa leğene sıcak su koy otur iyi gelir.