Soes_2020 Kızlar merhaba 4 aylık oğlum var bugün sağlıkacağındaki doktor vegaferon damlasını emzirmeden önce kullanacaksın dedi 8 damla niçin 8 damla diye sordum kilosuna göre dedi aranızda kullanan varmı kaka renginden değişiklik oluyormuş doğrumu ??
Prenses39 Soes_2020 ben kullanıyorum da bize aç tok demedi kaka rengi de hafif koyulaşıyor ama kabız yapıyor
betus_6006 Soes_2020 merhaba benim bebeğime de vermişti sağlık ocağı lakin midesini bulandırdı ve içeriği temiz değil diye duymuştum. O yüzden onu bıraktık doktorumuz nutrigen ferromixin verdi onu kullanıyoruz
Soes_2020 Gizemk37 kullanmasak bunu herhangi bi şey olmaz heralde Demir içinmiş 1 yaşına kadar kullanılması lazım dedi
Soes_2020 Gizemk37 bende onu kullanıyorum şuan 😊 buna en iyisi başlamıyım belki bebeğimin Demir ihtiyacı yok zaten beni emiyor gereken vitamini alıyor
Aras-ve-annesi Soes_2020 doğru canım siyah oluyor akla rengi aya ve kiloya göre damla sayısı veriyorlar
Yagmur_arda_mom Soes_2020 ben de buradaki annelere sorayım başka bir marka öneriniz var mı? Kabız yaptı hiç memnun kalmadım kullanmıyorum
Aslancikk Soes_2020 bizede verdi sağlık ocağı doktorumuz içinde çok fazla paraben var demisdi o yüzden biz bestiron kullanıyoruz
Hanlede Soes_2020 Sağlık ocaginin verdiği damla olan vegaferon da maalesef paraben var içeriği temiz değil o yüzden hiç kabul etmeden Sidefer damla aldık doktorumuzun önerisiyle.Tavsiye ederim.Ayrica ben de o mantiktaydim ilk baslarda benden alıyor zaten vitamin hic kullanmayayim diye ama öyle olmuyormus demir takviyesi illa ki olacakmış simdi olmazsa daha sonraki aylarda baslanirmis illa.🙋♀️