Kizlar bebegim 3 ay 6 gunluk.Surekli elini emiyo.Ac dicem emdikten hemen sora yine el agzinda.Uykusu var dicem uyanir uyanmaz eli agzinda.Gorunce hemen cikarip emzik veriyorum ama 10 saniye aliyo atiyo sonra.Şimdi bebek bu normal el emer.Ellerinide keşf ediyo ola bilir ama bilmiyorum.Ne sacma soru diye bilirsiniz ama.Acab doymuyo mu falan diye duşunmeye başladim.Sizdede var mi bu durum ?