TalentedMom bu ayki kontrolde doktorumuzun yaşı için uygun gördüğü kiloya çok yaklaştığımız için rahat bıraktım, inşallah işe yarar diye dua ediyorum bakalım. Gelişimi, kilo alımı iyiyse bence biraz süre tanıyın bebeğinize. Bazen herşeyi yapmak daha çok ters tepiyor hem siz stres olursunuz hem bebeğiniz daha çok inat eder. Kuzenim 18 yasına geldi teyzem hala ağzına birşeyler tıkmaya çalışıyor, çaktırmadan yemeklerine ıspanak vs katıyor, o oğlu iştahsız diğeri obez oldu. Aynı hataya Kuzenim de düştü 10 yasında kızı obez 6 yasında oğlu hala yemek yemez. Söylemesi kolay uygulaması zor biliyorum. Aynı şeyi yaşıyorum. Bugün sadece sabah emdi sonra kahvaltı etti oğlum gerisi yok, içim gidiyor ama zorlamak istemiyorum. Bu devirde buzdolabı doluyken, Başında benim gibi anası varken açlıktan ölmez diye kendimi avutuyorum. ☺️