Oğlum 3 ay 11 günlük. 3 gündür asla sakinleştiremiyoruz. Dün üstünü çıkarınca sakinleştiğini fark ettim. Saatlerce uyutamadığım çocuk üstünü çıkarınca uyudu. Sabaha kadar uyumadım üstünü örttüm tabii. Gün içinde de aynı şekilde şu an altında sadece bez var, o şekilde oynuyor giydirince sürekli ağlıyor. Bu neden olur ki? Ne yapacağımı şaşırdım hasta olacak bi de 😬