Merhaba sevgili anneler. Oğlum 16 aylık. 3 gün hastanede bademcik enfeksiyonundan yattıktan sonra dün taburcu oldu. 3 gün yoğun serumla antibiyotik aldı ve bugün 3 gün süren iğnelere başladık. Doktor ağır atlattığını söyledi. Bu esnada ateşi 3 gün boyunca 38 ile 40 arasında gitti geldi. Serumlar dolven calpol derken bugün ateşi düşmeye başladı. Ara ara yine 38 e yaklaştığı oluyor. Ama oğlum çok halsiz yürümekte bile zorlanıyor çünkü ne denersem deneyeyim birşey yediremiyorum. Hasta hak veriyorum canı birşey istemiyor ama bu kadar açlıktan halsiz düştü. Sıvı gıdalar da denedim smoothie tarzı çorba tarzı yada yumuşak meyve bayıla bayıla içtiği formül mamayı bile 3 yudumdan sonra bırakıyor şu saat oldu sabah yarim muzla duruyor. Daha ne yapayım bilmiyorum ne zaman kendine gelir ne zaman düzelir bugün 5. Günceyiz eli yüzü hala şiş. Akıl veren olursa sevinirim.