Dilaratuana Bebeğim 19 günlük başlarda bebelac kullanıyordum kakasını çok güzel yapıyordu sonra similaca geçtim mamasını değiştirdikten sonra yapmamaya başladı 3 günün sonunda yaptı sıvı gibiydi şimdi yine yapmıyor 4 gün oldu nerdeyse yapmadı. Napcam bilmiyorum
nneslihan Dilaratuana bize doktorum 1,5 çay kaşığı zeytinyağı içirebilirsin demişti, ertesi gün bezini doldurmuştu
Agustosbocegi Dilaratuana 6 gun yapmazsa doktor mudahele edebilir mamadan kaynakliysa eski mamaniza dönun belli ki bu yaramiyo bebisinize
Sherlock1190 Gun bugun hala yapmadı kizim kakasini🥴emdiği icin normal dedi doktor sakin poposuna birsey sokma sokturma dedi. Bekliyorum yapacağı günü 🙂