3 ay 15 günlük kızım var sadece sabah 1 kere emdi sonra bu saate kadar emmedi memeyi görünce çığlık çığlığa ağlıyor 1 kaşık su verdim pamukçuk olduğunu anlayabilmem için onu içti Ağrısı vardır dedim calpol verdim onu da içti ama emmiyor. Normalde 20 dakika da bir emer sürekli emer hatta nolur yardımcı olun