Gocmen 4 bucuk aylık kızım var nama da veriyoruz ama daha cok memede bu aralar. Emerken cok huzursuz oluyor gezerken emzirebiliyorm anca. Dikkati başka yerlerde hep etrafa odaklanıyor ememiyo bu sefer de. Yaşayan var mı acaba?
Husra07 Bızde 4 aylık olduk meme reddi yasıyoruz cok zor bi durum tam emmeye baslıyor bu seferde hep aglıyor gezıyorum bende başka çarem yok gibi😢
Mylove2461 Hepmi emme sıkıntısı vardi yenimi basladi dil bağı olabilirmi bi kontrol edin isterseniz arkadasimin ogluda oyleydi dil bağı varmış benim kizimdada dudak bagi var mesela ama dil bağı daha cok engelliyor emmeyi