Mavikiz 11 aylıkken ayırdım daha erken olabilirmiş aslında ama duymam diye korkmuştum hiçte öyle olmadı. Aynı odayı geç kendi yanında aynı yatakta uyuyan ne çok anne varmış happykids in bununla ilgili açtığı bir post var görmüşsünüzdür yeni sayılır yorumları okudukça şoka girdim şimdilik güzel zannediyorlar ama ileride çok zorluğunu çekecekler hem kendileri hem bebekleri bi kere kendine bağımlı hale getiriyorsun çocuğun bireyselliğini zedeliyorsun.. yani ne bilim ben çok şaşırdım. Ayırmanız en doğrusu 1 yaşından önce