Kizlar oğlum hiç uyumaz doğdu doğalı (4ay6gunluk) birde şuan sanirim 4.ay atağı yaşıyormuş 🥴😁 neyse emerek uyur iki dk sonra meme arar artık yıldım tükendim gece beşiğinde yatmaz oldu diye yanıma aldım meme açık böyle takılıyoruz. Herneyse 1 saat önce uykusu geldi delirdi yine emmiyo uyumak istiyo ama meme de istemedi bende dizime yatırdım gazı vardır diye pat pat vururken orda uyumuş . Aldığım gibi koltuğa yatırdım yani yüzüstü ilk defa böyle yatırdım ve 1 saattir kendi uyuyo. Ama ben sakıncalı diye biliyorum bu pozisyonda yatırmak. Bilginiz varsa beni de aydınlatırsanız sevinirim eğer zararlı değilse valla böyle yatiririm artık .