Shnry Anneler 4 ay önce sezeryan Doğum yaptım 2 haftadır saçlarım elımde kalıyor resmen Doğumdan sonra Vitamın mı kullanmalıydım bnm gibi olan var mı ?
Mom088 Shnry bende öyleyim kızım 5 aylık . Bi arkadaşım vitamin depoları boşaldığı için oluyor demişti. Doktora danışıp kullanabilirsin tabi
Berenalp Shnry benim kızım 10 aylık gala dökülmeye devam ediyor uzun bir süre sürüyor böyle sarımsaklı bir şampuan kullanmaya başladım o çok iyi geldi
minnosanne1 Shnry https://www.dabfi.com.tr/DK275686 Canım benim çok memnun kaldığım bir şampuan ve bitkisel dokulmemi engelledi. Sana da tavsiye ederim. Şifa olur insalla bir göz atabilirsin.🤗
Mom088 Shnry hamileyken kullandığım d vitamini vardı ona devam ediyorum sağlıklı beslenin. Beslenme şeklimi değiştirdiğimden beri biraz azalma oldu dökülmede
BalAnneeee Benim de öyleydi. Delirmek üzereydim artık. Sebamed şampuan aldım. Şimdi onu kullanıyorum. Biraz duruldu çok şükür 🙏🏻
Berenalp Shnry burda işim yazmak yasak dur yazamadım Dr.C Tuna vitializing diye yazıyor üstünde kullandığımın 3.defasında farkettirmeden çok daha az dökülüyor dökülüyor denemeyecek kadar azaldı
BalAnneeee Shnry sebamed saç dökülmesi karşıtı deyince çıkar. O işte ☺️ Valla bana iyi geldi. Öbek öbek dökülürdü saçlarım. Şimdi 3-5 tane çok şükür 🤲🏻😌