Emir123ali ben önce bestiron kullanıyordum sonra kızım kansız çıktı doktor newit önerdi, onu aldık kullanmaya başlandıktan ertesi gün kabızlık başladı doktora sordum yapabilir dedi probiyotik de denedik, sonra dedim doktora bestiron da olmadı böyle şeyler kaka rengini bile değiştirmemişti o dedim, bu newit daha etkili imiş ama kızıma içiremiorum bir türlü , sonra tekrar evdeki bestiron devam ettim damla sayısı artırdım bitmek üzere şu an ve evde iki tane newit var 🙈Onlara başlicam tekrar gibi . Siz nasıl kullanıyorsunuz meyve suyu da denedim ben içmiyor ağlıyor çok 🙃