Bot yani bileği saran asla tavsiye edilmiyor İlkadım ayakkabısı olması hem ayak hareketiyle şekil alabilmeli hem tabanı sert olmalıymış.numaraya da çok dikkat edin 1 yada yarım numara büyük olsun anlayamıyoruz parmaklarını sıkıp tırnak düşmesi yaşayan çok .biz 19 aylık olduk denerkende izin vermiyor ki rahat rahat bakalım ayağına oldu mu 😅hala tam numara tam marka bulabilmiş değiliz malum virüs yüzünden mağazalara da gidemiyoruz H sonu