Selamlar kızlar allahım evlatlarımıza şifa versin inşallah benimde 2 gündür gözüme şişliği takıldı doktorumuza fotosunu attım kasık fıtığı gibi duruyor dedi yarın çocuk cerrahına gidicez umarım sizinkiler gibi benim oğlumda hemen atlatır lütfen dua edin bizim için